طراحی و چاپ نایلون یکی دیگر از خدمات چاپ شاپرک می باشد. این محصول تبلیغاتی یک محصول پر کاربد در فروشگاه ها می باشد. می توانید طرح دلخواه خود را روی نایلون مورد نظرتان در هر تعداد که بخواهید چاپ کنید. چاپ نایلون تبلیغاتی نسبت به ساک دستی کاغذی و پارچه ای از قیمت کمتری برخوردار است و به صرفه تر می باشد. انواع نایلون تبلیغاتی عبارتند از:

نایلون دسته موزی و دسته تقویت :
چاپ نایلون تبلیغاتی

دسته موزی در داخل نایلون به صورت بیضی در می آید. در سایزهای بزرگتر یک لایه اضافه از داخل دور قسمت دسته چسبانده می شود که به آن دسته تقویت گفته می شود و همین موضوع موجب افزایش قدرت دسته شده و وزن بیشتری را تحمل می کند.

نایلون دسته بندی :


دسته ها در این نوع نایلون در خارج از فضای نایلون می باشد. در این صورت فضای بیشتری برای قرار دادن بار در داخل نایلون تبلیغاتی ارزان وجود دارد و همچنین این دسته ها استقامت خوبی هم دارند.

نایلون دسته رکابی :

چاپ نایلکس دسته رکابی بیشتر مناسب سوپر مارکت ها می باشد زیرا ضخامت کمتری داشته و در نتیجه ماندگاری کمتری دارند.

رنگ نایلون های دسته موزی، دسته تقویت و دسته بندی سفید و سیاه می باشد. هر رنگی که مد نظرتان باشد می توان روی نایلون سفید چاپ نمود ولی رنگ چاپی پیشنهادی ما برای نایلون مشکی، نقره ای و طلایی می باشد. در ضمن می توان چند رنگ چاپ کنید. نایلون های دسته رکابی فقط سفید رنگ می باشند.