مرکز تخصصی طراحی و چاپ

۴ مطلب در مرداد ۱۳۹۸ ثبت شده است

چاپ نایلون تبلیغاتی (نایلکس) با طرح اختصاصی شما

طراحی و چاپ نایلون یکی دیگر از خدمات چاپ شاپرک می باشد. این محصول تبلیغاتی یک محصول پر کاربد در فروشگاه ها می باشد. می توانید طرح دلخواه خود را روی نایلون مورد نظرتان در هر تعداد که بخواهید چاپ کنید. چاپ نایلون تبلیغاتی نسبت به ساک دستی کاغذی و پارچه ای از قیمت کمتری برخوردار است و به صرفه تر می باشد. انواع نایلون تبلیغاتی عبارتند از:

نایلون دسته موزی و دسته تقویت :
چاپ نایلون تبلیغاتی

دسته موزی در داخل نایلون به صورت بیضی در می آید. در سایزهای بزرگتر یک لایه اضافه از داخل دور قسمت دسته چسبانده می شود که به آن دسته تقویت گفته می شود و همین موضوع موجب افزایش قدرت دسته شده و وزن بیشتری را تحمل می کند.

نایلون دسته بندی :


دسته ها در این نوع نایلون در خارج از فضای نایلون می باشد. در این صورت فضای بیشتری برای قرار دادن بار در داخل نایلون تبلیغاتی ارزان وجود دارد و همچنین این دسته ها استقامت خوبی هم دارند.

نایلون دسته رکابی :

چاپ نایلکس دسته رکابی بیشتر مناسب سوپر مارکت ها می باشد زیرا ضخامت کمتری داشته و در نتیجه ماندگاری کمتری دارند.

رنگ نایلون های دسته موزی، دسته تقویت و دسته بندی سفید و سیاه می باشد. هر رنگی که مد نظرتان باشد می توان روی نایلون سفید چاپ نمود ولی رنگ چاپی پیشنهادی ما برای نایلون مشکی، نقره ای و طلایی می باشد. در ضمن می توان چند رنگ چاپ کنید. نایلون های دسته رکابی فقط سفید رنگ می باشند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
بیژن ابراهیم نژاد

تراکت چیست و چه کاربردی دارد؟

تراکت یک برگه تبلیغاتی می باشد که صاحبان مشاغل کوچک و یا بزرگ می توانند خدمات و یا محصولات قابل ارائه خود را در آن معرفی کرده و به صورت مستقیم به دست مخاطبان خود برساند. این نوع تبلیغ یکی از ارزانترین و همچنین پرکاربردترین نوع تبلیغات از نوع مستقیم می باشد.


چاپ شاپرک

فواید استفاده از تراکت :

1 – شما می تواید مخاطب اصلی خود را بدون هیچ واسطه ای هدف قرار داده و خدمات خود را معرفی کنید.

2 – اطلاع رسانی آسان و سریع با استفاده از یک جمله کلیدی و معرفی خدمات خود بصورت کوتاه تا مخاطب شما بتواند با استفاده از شماره های تماس و آدرس شبکه های اجتماعی درج شده در تراکت از خدمات شما بصورت کامل آگاهی یابد.

3- قابل لمس و اطمینان از اینکه پیغام خود را به مخاطب اصلی خود رسانده اید. در نظر بگیرید کیفیت کاغذ و نوع طرح در تراکت بسیار مهم می باشد تا بتواند اطمینان مخاطب را جلب کند.

4- ارزان و مقرون به صرفه بودن یکی دیگر از مزایای تراکت نسبت به دیگر تبلیغات میباشد. چاپ تراکت ارزان به شما کمک می کند تا مخاطبان بیشتری را هدف قرار دهید.

5- بازاریابی سریع در کوتاهترین زمان به خصوص اگر در همایش ها و یا نمایشگاه های مرتبط بتوانید مخاطب خود را یافته و با تراکت خود، خدمات قابل ارائه خود را معرفی کنید.

6- بهترین تبلیغ برای کسب و کارهای محلی همچون : رستوران، آرایشگاه، سوپرمارکت، آموزشگاه های مختلف و ...


تراکت

راه های افزایش تاثیرگذاری تراکت بر مشتریان :

جهت پخش تراکت خود از راه های قدیمی همچون پخش آن در مکان های عمومی خودداری کنید و از روش های خلاقانه تر استفاده کنید. یکی از این روش ها قرار دادن تراکت در زیر برف پاک کن ماشین ها با توجه به مناطق مورد نظر و یا قرار دادن در بین مجلات و روزنامه ها می باشد. یکی دیگر از راه های موثر چاپ تراکت خاص بصورت برش خاص و فانتزی می باشد که شکل برش و طراحی تراکت در همان نگاه اول نوع خدمات قاب ارائه شده را به مخاطب شما القاء کند و مخاطب قبل از خواندن مطالب تراکت متوجه کسب و کار شما بشود. در طراحی تراکت خود حتما از جملات کوتاه و رنگ و تصاویر مرتبط استفاده کنید. مخاطب تبلیغاتی ترجیح میدهد با مشاهده چند تصویر به خواسته تبلیغاتی شما برسد و تمایلی به خواندن جمله های تبلیغات طولانی و پیچیده ندارد.


مجموعه طراحی و چاپ شاپرک، یکی از قدیمی ترین و به روزترین مجموعه ها جهت طراحی و چاپ تراکت در سایز، برش و طرح های متنوع و فانتزی می باشد و به شما کمک می کند تا به خوبی مخاطب خاص خود را هدف قرار داده و خدمات و محصولات قابل ارئه خود را معرفی کنید. با مراجعه به وب سایت چاپ شاپرک ShaparakGroup.com از تعرفه های طراحی و چاپ تراکت و دیگر محصولات تبلیغاتی مطلع شوید.



۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
بیژن ابراهیم نژاد

بروشور چیست و چه کاربردی دارد ؟

بروشور یکی از محصولات تبلیغاتی بسیار شیک و معتبر می باشد که شرکت ها و موسسات زیادی جهت تبلیغات از این محصول استفاده می کنند. این نوع تبلیغات از جهت نوع کاربری با تراکت متفاوت است. از این محصول اصولا برای 4 هدف  تبلیغاتی مختلف استفاده می کنند.

1. اطلاع رسانی در مورد یک شرکت یا موسسه

2. تبلیغات در مورد یک محصول یا خدمات خاص

3.  آموزش در مورد استفاده از یک محصول و یا یک خدمات خاص

4. شناساندن و اعتبار بخشیدن به یک کسب و کار

بروشور

تفاوت بروشور با تراکت چیست ؟

اصولا از تراکت جهت تبلیغات در سطح گسترده و به صورت عمومی استفاده می شود ولی از بروشور برای یک سری تبلیغات تخصصی تر استفاده می گردد که می تواند خدمات و یا محصول شما را به اختصار توضیح دهد.


تفاوت بروشور با کاتالوگ چیست؟

از بروشور برای توضیح یک محصول خاص و یا یک خدمات خاص بصورت اختصار استفاده می گردد ولی در کاتالوگ می توان کلیه محصولات و یا خدمات ارائه شده از سوی یک مجموعه را ارائه کرد.

 چاپ بروشور

چاپ بروشور در مجموعه چاپ شاپرک:

در مجموعه چاپ شاپرک، بروشور در سایز و جنس های متفاوتی چاپ می شود. چاپ بروشور در سایز های A3، A4، A5 و روی جنس های گلاسه 135 گرم، تحریر 80 گرم، گلاسه 170 گرم و گلاسه 300 گرم با روکش سلفون ارائه می شود. اصولا بروشور ها یا از وسط خط تا خورده و تا میشود و یا 2 تا خط تا خورده و به 3 قسمت تقسیم می شود. بر همین مبنا به آنها بروشور 2 لت و یا 3 لت می گویند.

از نظر نوع تا در بروشور 3 لت می توان آن را به 3 نوع ساده، آکاردئونی و دروازه ای نیز تقسیم کرد. انتخاب نوع تا بستگی به نحوه طراحی شما دارد.

در ضمن می توان در مجموعه چاپ شاپرک بروشور خاص با برش خاص نیز چاپ کرد. یعنی حتما نباید بصورت مستطیل و ساده باشد. می توان به هر شکل و سایزی برش داد. هر چقدر طرح و برش شما فانتزی و خاص تر باشد، تبلیغ شما در ذهن مخاطبتان ماندگارتر خواهد شد.



۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
بیژن ابراهیم نژاد

کارت ویزیت چیست و چه کاربردی دارد؟

کارت ویزیت مهمترین و کاربردی ترین ابزار تبلیغاتی می باشد. شما به عنوان صاحب یک کسب و کار برای ارتباط با مشتریان خود حتما به یک کارت ویزیت نیاز دارید. کارت ویزیت در اصل حاوی مطالبی همچون اسم و فامیل، نام شرکت، شماره تماس، آدرس،  وب سایت و ایمیل می باشد. در حقیقت کارت ویزیت راهی برای ارتباط با شما است. در نظر داشته باشید نوع طراحی و جنس فیزیکی کارت ویزیت بسیار مهم و تاثیر گذار می باشد. اگر خود شما در قدم اول کارت ویزیتی با طراحی بسیار مبتدی و جنسی نامرغوب دریافت کنید، شاید در اعتماد به آن شخص و مجموعه دچار شک و تردید شوید. پس تا جایی که از نظر مالی در توان دارید برای کارت ویزیت خود یک طرح و جنس شیک پیدا کنید تا در برخورد اول تاثیر خود را بگذارد.

کارت ویزیت


نکات مهم در طراحی کارت ویزیت

در طراحی کارت ویزیت تمام تلاش خود را برای جذاب شدن طرح به کار بگیرید. از رنگ های شاد و متنوع استفاده کنید. در طراحی کارت ویزیت این نکته را در نظر بگیرید که کارت ویزیت یک تراکت یا کاتالوگ نیست که بخواهید تمام خدمات و توضیحات مجموعه، شرکت و یا تولیدی خود را روی آن شرح دهید. کارت ویزیت تنها قرار است یک راه ارتباطی بین شما و مخاطب شما باشد و آنقدر جذاب باشد که مخاطب به شما در قدم اول اعتماد کرده و کارت ویزیت شما را نگه دارد. از عکس های فانتزی و متناسب با خدمات خود استفاده کنید.  از طرح های تکراری استفاده نکنید بلکه سعی کنید از طرح جدید در سایز و برش و چیدمان جدید استفاده کنید. در وب سایت چاپ شاپرک هزاران مدل طراحی کارت ویزیت برای شما قرار داده شده که می توانید مشاهده کرده و از آن ایده بگیرید. حتی برای سهولت در انتخاب طرح مورد نظرتان، تمام طرح ها با توجه به زمینه های شغلی متفاوت دسته بندی شده اند.

 

جنس های مختلف کارت ویزیت

چاپ کارت ویزیت در مجموعه چاپ شاپرک در جنس های متنوع و مختلفی انجام می شود. جنس های کارت ویزیت ها عبارتند از:
انواع کارت ویزیت پی وی سی / کارت ویزیت شیشه ای / کارت ویزیت لمینت براق / کارت ویزیت لمینت مات / کارت ویزیت مخملی / کارت ویزیت لمینت برجسته / کارت ویزیت سلفون مات و براق / کارت ویزیت کتان، سوسماری و چرمی / کارت ویزیت آهن ربایی و ...


کارت ویزیت های خاص، خلاقانه و برش خاص

شما می توانید با انتخاب یک کارت ویزیت خاص و طراحی خلاقانه و برش دار، یک کار شیک و فانتزی را به مخاطب خود ارائه دهید تا حتی بون خواندن مطالب روی کارت و مشاهده شکل برش خورده کارت ویزیت، متوجه زمینه فعالیت شما شده و همیشه به خاطر بسپارد. در مجموعه چاپ شاپرک شما می توانید کارت ویزیت خود را به هر شکلی برش بدهید و یک کارت ویزیت خاص داشته باشید. تعدادی قالب برش خاص به صورت دایره ای و همچنین قالب های عمومی در سایت چاپ شاپرک موجود می باشد که می توانید مشاهده کنید. این قالب ها آماده بوده و هزینه ساخت قالب نمی پردازید. به غیر از قالب های آماده، هر طرح دیگری هم داشته باشید می توانید با سفارش به چاپ شاپرک به کارت دلخواه خود برسید.

چاپ کارت ویزیت برش خاص



۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
بیژن ابراهیم نژاد