ساک دستی کاغذی

ساد دستی کاغذی کرافت آماده

می توان ساک دستی را با استفاده از کاغذ تولید کرد. شاید در ذهن برخی این سوال باشد که آیا ساک دستی کاغذی مقاومت مناسبی دارد؟ برای مقاومت بخشیدن به ساک دستی اصولا از روکش های سلفون استفاده می شود و اگر روکش نشود از کاغذ ضخیم استفاده می شود. برتری ساک دستی کاغذی به مابقی جنس ها، قابلیت چاپ کامل در تمام قسمت های ساک دستی می باشد و می توان حتی به صورت تمام رنگی هر طرح و رنگ دلخواه را روی آن چاپ کرد. انواع ساک دستی کاغذی عبارتند از :

چاپ ساک دستی کاغذی

ساک دستی کاغذی گلاسه

این محصول روی کاغذ گلاسه 170 یا 200 گرم چاپ شده و روکش سلفون می شود تا مقاومت بیشتری داشته باشد. می توان از چاپ تک رنگ، 2 رنگ و یا تمام رنگی استفاده کرد تا کارهایی بسیار شیک و فانتزی تولید نمود. اصولا در اکثر گالری های شیک و فروشگاهها و همچنین نمایشگاه ها و سمینارها از این نوع چاپ ساک دستی استفاده می شود.

چاپ ساک دستی

 

ساک دستی کاغذی کرافت

این محصول روی کاغذ کرافت 130 گرم چاپ می شود که خود کاغذ دارای رنگ نخودی می باشد که بسیار زیبا و فانتزی هست. این محصول بدون روکش و مات می باشد و می توان بصورت تک رنگ، 2 رنگ و یا چهاررنگ روی آن چاپ کرد. مزیت استفاده از ساک دستی کاغذی کرافت نسبت به کاغذ گلاسه، قیمت پایین آن می باشد. در چاپ شاپرک انواع ساک دستی کاغذی آماده از جنس کرافت آماده فروش می باشد.

ساک دستی کاغذی کرافت

 

پاکت فست فود کاغذی کرافت

پاکت بیرون بر رستوران یا پاکت فست فود کاغذی کرافت نیز از جمله ساک دستی کاغذی کرافت می باشد. با این تفاوت که چون ماندگری کمتری دارند از جنس کرافت 80 گرم برای تولید آن استفاده می شود و بدون بند تولید می شوند تا از بالا تا شده و منگنه شوند.

پاکت بیرون بر رستوران کرافت